ستاره های تریکینگ

سایت رسمی هنرهای رزمی تریکینگ استان بوشهر

ستاره های تریکینگ

سایت رسمی هنرهای رزمی تریکینگ استان بوشهر

زیر نظر استاد محمد نوربخش

تعصب بی جا

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ق.ظ
بچه ها سلام می خوام اینبارو  درمور مطلبی حرف بزنم که خیلیا درگیرش هستن . بابا تعصب بیجا دیگه یعنی چی . بزار براتون توضیح بدم منظورم چیه .ازیه مثال شروع میکنم : تعصب رو فوتبال. شما هم شنیدین یا دیدین طرف نگاه بازی هم نمیکنه ولی حتما طرفدار یه تیم هستش و  هرموقع هم میبازه ناراحت میشه  تازه میگه تیمم باخت یه جور میگه تیمم انگاری واقعا مربی تیمه یا حاظر برا تیمی که طرفدارشه دعوا هم کنه . آدم باید بدون تعصب  بازی رو نگاه  کنه لذت ببره از باری . البته فکر نکنم از لیگ ایران لذت ببری . حالا  فکر کنم فهمیدین تعصب بیجا الکیه . حالا این بحث تو ورزشهای رزمی هم هستش . شاگرده رفته یه رشته رزمی  حالا میخواد بره یه ورزش دیگه همه بهش میگن تو خیانتکاری هرچی میگه بابا استعدادم تو یه رشته دیگست میگن نه تو باید رو رشته خودت تعصب داشته باشی . فقط باید بگی این رشته بهتره ما قویتر رشته های دیگه ایم . فکر کنم همه با اینجور افراد سروکار داشتن . ورزش یعنی استعداد یابی ممکنه یه مدت تو یه رشته بودی بعد میفهمی این رشته به درد تو نمی خوره بری یه رشته دیگه موفقتری تازه باید مربیت هم خوشحال بشه که شاگردش راهش و پیدا کرده . دیگه اینقر تعصب نداشته باشه که بگه فقط رشته ما .. من خیلی این حرف و زدم بازم میگم همه ی رشته های ورزشی رو دوست دارم و همشون خوبن ولی اونی که استعدادم توشه و علاقه دارم رو میرم نه از روی تعصب رشتم و انتخاب میکنم  . و اینم بگم همیشه یه کم تعصب رو بعضی موقه لازمه  ولی درست مثلا :رو احترام والدین . رو ورزش کردن حالا هرچی .یا ..... . یه استاد داشتم تو کرج  همیشه میگفت به کسی میگن مربی که دوست داشته باشه شاگردش موفق بشه حتی اگه بره رشته دیگه یا علی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹
محمد نوربخش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی