ستاره های تریکینگ

سایت رسمی هنرهای رزمی تریکینگ استان بوشهر

ستاره های تریکینگ

سایت رسمی هنرهای رزمی تریکینگ استان بوشهر

زیر نظر استاد محمد نوربخش

آرام آرام سکوت میکنم.آرام آرام حرف میزنم

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ
قبل از اینکه این پست و بخونین بگم این مطالب رو آرام آرام بخونین......................... آرام آرام سلام میکنم .آرام آرام حرکت میکنم .آرام آرام میخوابم.آرام آرام غذا میخورم .آرام آرام کار میکنم.ودرآخر آرام آرام ورزش میکنم . این جمله اصطلاحی درکی و روانشناسی بسیار بالا از زندگی یک انسان دارد .که این خیلی توضیح داره که فقط میخوام اشاره ای کنم از زندگی یک ورزشکار..... ورزشکار غرور ندارد .ورزشکار خودخواه نیست .ورزشکار بی دین نیست.ورزشکار بی اخلاق نیست.ورزشکار نماد آرامش انسان است .نه غرور.نه پست و مقام.نه پول و ثروت .ورزش حاشیه ندارد.ورزش باعث ناراحتی فرد نمی شود .در واقع ورزش آرامش زندگیست نه درگیری .اگر میتونستین از بالا به جامعه نگاه کنی و همه ی واقعیتها رو به چشم ببینی . میفهمی که ورزشکار نیست و واقعا به خیلی از ورزشکارا میخندیدی .فقط کسانی هستند که ادای ورزشکار بودن رو در میارن ... میخوام به همه بگم اگه کسی به دنبال فقط کارو کاسبی تو ورزشه همین الان بره کنار.هرچی زحمت کشیدی باید حقت گیرت بیاد ولی نباید هدفت مالی باشه.اگه هدفت پست و مقامه بفهم که تو ورزشکار نیستی .هدف:سلامتی.تفریح.قهرمانی سالم جهت پیشرفت ورزش. اگه کسی حرف من و قبول نداره همین الان تو نظرات بگه . من رو حرفاش فکر میکنم  .فقط سعی کنید راهتون وسبکتون رو تو ورزش درست انتخاب کنین وبه جای اینکه جلو بقیه رو بگیری برا پیشرفت. برا خودت تلاش کن و بهترین شو. این شعار تریکینگ بوشهره
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
محمد نوربخش

نظرات  (۱)

من که خوشم اومد   خدا کنه تریکینگ استان بوشهر مثل سبکای دیگه نشه  براتون آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی